poniedziałek, 27 maja 2013

KONKURS

Witam Was! :) Tak jak Wam już wspominałam, przychodzę z konkursem
Kochani, 5 czerwca jest premiera biografii Harry'ego Styles'a i to właśnie ta
książka jest do wygrania w konkursie. Natomiast jeśli ktoś chciałby ją zakupić to może to zrobić jeszcze przed premierą w specjalnej cenie, pod tym linkiem:  http://www.labotiga.pl/harry-styles
Książkę mogą wygrać aż 3 osoby! Także jak widzicie dla każdego jest szansa :) A co zrobić żeby wygrać?  Zadanie jest bardzo proste: 
  • Opisz jak wyobrażasz sobie swoje spotkanie z One Direction oraz dlaczego ta książka ma trafić właśnie do Ciebie. 
Pracę wyślijcie pod ten adres e-mail:  victoria.blanc@onet.pl do 03.06, a w temacie maila wpiszcie "Konkurs-SLN". Nie będę patrzyła na to, czy ktoś ma talent pisarski, czy też nie, bo nie oto mi chodzi-SZANSĘ SĄ DLA KAŻDEGO TAKIE SAME :) Gdyby ktoś z Was nie wyrobił się w czasie, a chciałby wziąć udział to napiszcie na maila lub w komentarzach, a ja poczekam na pracę tej osoby. Wyniki podam 4 czerwca, albo dopiero 8 czerwca, ponieważ od 5 czerwca na 3 dni nie będę miała dostępu do komputera i nie będzie mnie w domu. Bardzo proszę, aby każdy kto weźmie udział w konkursie i wyśle swoją pracę na maila, napisał pod tym postem komentarz: "Biorę udział", abym miała pewność, że praca doszła mi na maila. Kochani, każdy ma szansę, a zwycięzców może być aż trzech, pamiętajcie! :) Udało mi się w końcu zrobić coś dla Was i może chociaż w taki malutki sposób mogę się Wam podziękować i odwdzięczyć się za to, że cały czas ze mną jesteście :)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, to pytajcie w komentarzach, na mailu lub na asku

Życzę Wam powodzenia i całuję xx

19 komentarzy:

  1. Biorę udział (:


    @Kateiloveyou1

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore udzial :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :** xx

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała wziąć udział, ale najpierw chciałabym dokończyć nadrabianie czytania Twojego bloga, bo niedawno na niego trafiłam i tak czytam, i czytam. Już mi niedużo zostało :) Tak więc, czy mogłabym dosłać pracę troszkę później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pracę możesz przysłać do jutrzejszego dnia, do około południa. Po południu chcę ogłosić wyniki, bo potem nie ma mnie do piątku.

      Usuń
    2. Ok, w takim razie postaram się zdążyć.

      Usuń
  6. Mam pytanie jak będzie wyglądało ogłoszenie wyników ? :) xx


    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogłoszenie wyników? Tutaj-na blogu-pojawi się notka oraz skontaktuję się ze zwycięzcami poprzez maila :)

      Usuń
  7. Dopiero teraz zauważyłam, że napisałam komentarz dokładnie o 00:00, myślisz że to przyniesie mi szczęście? haha anyway podasz mi swojego twittera skarbie? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Może... :) Mój twitter to @unrealdreamm :) x

      Usuń
    2. Wysłane! (: Mam pytanie, doszło? Dodałam ' @Kateiloveyou1 ' to moja praca. Czasem nie dochodzą moje wiadomości, więc pytam dla pewności.

      Usuń
    3. Doszło :) Już zabieram się za czytanie Twojej pracy :) x

      Usuń
    4. dziękuje za odpowiedź tutaj jak i po przez e-mail (:

      Usuń
  8. Uff, no to ja też już napisałam. Jak możesz, to potwierdź, czy doszło :)

    OdpowiedzUsuń