wtorek, 4 czerwca 2013

WYNIKI KONKURSU

Dzień dobry, Kochani! 
Przychodzę już do Was z wynikami konkursu, w którym można było wygrać 3 biografie Harry'ego Styles'a :) Dziękuję wszystkim dziewczynom, które przysłały pracę na konkurs, a trochę ich było. Nawet nie spodziewałam się, że tyle osób weźmie udział. Gdybym mogła to naprawdę nagrodziłabym Was wszystkie, bo każda praca była inna od poprzedniej. Nie będę umieszczała tutaj prac, bo może ktoś by sobie tego nie życzył. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe wyboru... Musiałam kierować się pewnymi kategoriami, ale naprawdę wszystkie prace były wspaniałe! A mianowicie, przechodzę już do rzeczy...  

III miejsce
Książka wędruje do Justyny @Just_a_Girl_09 :) 
Spodobała mi się Twoja praca, bo była dobra i miała w sobie coś fajnego.
Nie odbiegała zupełnie od rzeczywistości i czułam bijącą z niej szczerość.
Gratuluję! :*

II miejsce 
Kolejna książka wędruje do @xx_adeline :) 
Twoja praca była niby niepozorna, ale również niezwykle szczera i bardzo czuła.
Gdy ją czytałam to aż rosło mi serce i było to naprawdę bardzo realne, przez co
miałam to wszystko przed oczami. Twoja praca naprawdę mnie ujęła. Było w niej 
mnóstwo uczucia, zrozumienia i miłości... Gratulacje! :*

I miejsce 
Zwyciężczynią jest @Kateiloveyou1 :) 
Jest to zdecydowanie najlepsza praca, dla której kłaniam się nisko. 
Kochana, naprawdę pięknie to napisałaś... Twoja praca naprawdę jest genialna i 
doprowadziła mnie do wzruszenia. Gdy zagłębiałam się w każde słowo jeszcze bardziej, to uwierz mi, że serce mi rosło. Jest po prostu wyjątkowa... Dziękuję, za tyle uczuć jakie w to włożyłaś. Gratuluję! :* 
Pozwolę sobie zamieścić Twoją pracę, bo jest się czym chwalić ;) 

"Pytanie jak wyobrażam sobie moje spotkanie z One Direction nie może być jasno wyjaśnione. Dzień, kiedy miałabym okazję spotkać moich pięciu idoli na zawsze zapadłby w mojej pamięci. Jestem w stu procentach pewna, że każdego dnia wracałabym do tego z szczerym uśmiechem na twarzy. To co robię dla nich jest niczym, w porównaniu co właśnie oni, robią dla mnie. Dokładnie dlatego, chciałabym im podziękować, powiedzieć jak wiele dla mnie znaczą. One Direction jest moim lekiem na złe chwilę, pocieszeniem na łzy, uśmiechem na każdy moment i co najważniejsze wsparciem na całe życie. Może jutro, może w przyszłym tygodniu, może za miesiąc, może za rok, może za kilka lat, a może za kilkanaście lat im to powiem? Może, gdy stanę oko w oko z nimi - z One Direction. Słowo ''może'' określa jak mogłabym to wszystko sobie wyobrazić:



Może to spotkanie byłoby z czystego przypadku? Może, gdy za paręnaście lat, jako już była, ale wciąż pamiętająca fanka, pojadę do stolicy rodzinnego państwa 4/5 1D, Londynu i tam spotkam pięciu moich byłych idoli? Może ja, jako już dorosła kobieta, spotkam mężczyznę, który był moim idolem? A może byłoby to w stolicy rodzinnego państwa 1/5 1D, Dublinie? Może, tak po prostu, na ulicy powiem kim dla mnie byli? Może byłaby to właśnie ta rozmowa na, którą czekałam kilkanaście lat?

TO JEST WŁAŚNIE TO CO MOGĘ SOBIE WYOBRAZIĆ. 



Może to spotkanie będzie zaplanowane? Może będzie to już za kilka lat? Może będzie to na koncercie? Może to wszystko będzie jak w moich snach? Może stanę w wielkim pomieszczeniu, budynku, arenie, stadionie, gdziekolwiek, z myślą, że zaraz zobaczę i spotkam kogoś kto jest dla mnie ważniejszy niż oddychanie? Może, wtedy będę miała cudowną okazję i podbiegnę do moich chłopców z One Direction i mocno ich uściskam? Może nawet im nie podziękuję, bo przez łzy i emocje nie będę w stanie powiedzieć ani jednego słowa?

TO JEST WŁAŚNIE TO CO MOGĘ SOBIE WYOBRAZIĆ. 



Może to spotkanie będzie już jutro? Może zobaczę One Direction w miejscu, gdzie nigdy bym się tego nie spodziewała? Może moja reakcja będzie inna niż chciałabym, żeby była? Może będzie to na przeciwko domu moich dziadków? Może będzie to w małym miejscowym sklepie? Może będzie to w okolicach domu mojej cioci? I może właśnie wtedy powiem im, kim dla mnie są w życiu?

TO JEST WŁAŚNIE TO CO MOGĘ SOBIE WYOBRAZIĆ. 



Może po prostu nie znam daty, miejsca i okoliczności kiedy spotkam moich idoli, moich chłopców?  Nie będzie miało znaczenia gdzie, kiedy i jak powiem im, krótkie dwa zdania; ''Thank you. I love you.'' W tym wypadku inne słowa, będą nic nie znaczące. Owszem, chciałabym powiedzieć im, więcej, ale krótkie dwa zdania i jedno szczere przytulenie będzie znaczyło o wiele, wiele więcej niż tysiąc słów. Będzie się wtedy liczyć jedno - spotkałam i zobaczyłam ich, czyli One Direction. Pięciu chłopców, którzy odmienili mój cały świat, zmienili wszystkie gorzkie i brzydkie barwy świata na te dobre i pełne koloru i uśmiechu gesty. Właśnie wtedy, kiedy nie będę miała pojęcia kiedy to się stanie, będzie to dla mnie najlepsze spotkanie 1D o jakim śniłam.  Nawet myśl, że dla nich to tylko paręnaście sekund z życia, a dla mnie wydarzenie na  CAŁE życie, nie będzie miała znaczenia. Po prostu ich obecność sprawi, że wszystko nie będzie się liczyć tylko oni i ja. Piątka najlepszych idoli na świcie i jedna z milionów fanek na świecie. TO JEST WŁAŚNIE MOJE MARZENIE i marzenie, które mogę sobie wyobrazić. A marzeń nikt nie może mi, ani nikomu innemu, zabrać. To jest piękne, że dzięki One Direction powiększam zbiór moich marzeń, których nic mi nie zabierze.



Co jest powodem dla, którego chce wygrać książkę, o Harry'm Styles'ie i jego przyjaciołach? To proste, po prostu chce ją przeczytać i wydobyć z niej kolejne wnioski, dlatego więź moja i tych właśnie chłopców jest tak duża i głęboka. Dlaczego nikt i nic nie jest w stanie zniszczyć tego co razem, ale w tym samym bez nich, zrobiliśmy? Właśnie to MY stożyliśmy i to dla NAS pozostanie na zawsze. Za każdą rzecz lub każdy uczynek, który sprawi, że powiększymy naszą więź nie jestem nawet w stanie podziękować w 100 %, ponieważ to jest bezcenne dla mnie i dla każdej fanki, Directioner, kim właśnie dumnie jestem i pozostanę. Właśnie ta książka jest taką bezcenną rzeczą i bezcennym uczynkiem, to powód dlaczego chce ją wygrać."


Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział w konkursie. Jesteście cudowne! :) 
Bardzo proszę, aby wygrane osoby skontaktowały się ze mną poprzez maila! Musicie mi wysłać swoje adresy-JAK NAJSZYBCIEJ :)  Jeśli nie odezwiecie się, nagroda przepada!

Pozdrawiam Was serdecznie i całuję! :) xx
@unrealdreamm

4 komentarze:

  1. O MATKO! nadal nie mogę uwierzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uważam, że tekst powyżej, jest cholernie nudny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, przegrałam, ale z takim teksterem? wow, było warto. Gratuluję! :)

      Usuń
  3. No nie wierzę! Strasznie się cieszę, że Ci się spodobało ♥

    OdpowiedzUsuń